november 02, 2008

'bout films

Max Payne.....
Megnéztük, hát nem egyszerű eset :D Gondoltam milyen fasza kis akciófilmre megyünk, akkor még fogalmam nem volt hogy már játékban kijött rég.... Beültünk... már az első pár perc után kiderült hogy valami nem kóser a dologgal :D érdekesen indult, ugyanis Max Payne monológja az elején vagy egy tökéletes elfordítás vagy tökéletes idiotizmus eredménye XD nah mind1.. voltak olyan bakik amitől kész lettem :D gondolkodtam hoyg felsoroljam e mert Paja már megtette de azért egy kettő ami tényleg szerintem fatális:
- szérumos üveg leesik, címke mutat, következő képen már nincs ott a szérum.. ej ej :D
- a kabát (oh gyerekek.... csúnya hiba XD) végig ugyanaz a dzseki, de sehol egy folt egy lyuk egy szösz, semmi bazki XD.... a legvégén van néhány lyuk nah.. de ott már ideje volt, mert fél oldalát leviszik és sehol semmi.. fuckin Hollywood.
- a tetkószalonos; itt is volt egy lehidalás, merthát minden tetkószalonosnak külön enciklopédiája van ugye a pulton a vikingekről mert az fontos... ott nyitja ki ahol kell (ez egyértelmű XD) és tud mindent fejből, ő maga egy kétlábon járó viking enciklopedia...
- a lövöldözések.. mindenkit szétszaggat a fegyvere, de amikor őt meglövik ugyanazzal ő csak elesik... jah, én meg a pápa vagyok XD
- a főgonoszt egy kispisztollyal hason lövik és összeesik.. nanééé.... ezt azért ti se hiszitek ugye??:S (Lupino egyébként jól ki van dolgozva testügyileg meg tetkó meg egy bárdszerűséggel öl..)
- "Még nem Max".. az hallott asszony már meghalni sem hagyja szegényt :D
- szar volt az ugrások effektje..
- persze hogy a kiürült fegyvert a főgonosz csak simán eldobja..
- utolsó szó jogán BB mit mond?? "Nézd már mennyi hó!" Na bazd meg.. ennél frappánsabb nem ment volna?? (itt azrt felröhögött az egész mozi, mert ez még viccnek is rossz volt)
- Max-et hasba lövik és semmi vér csak kicsit összeroskad, gatyán sincs semmi szakadás, csak a lábát húzza.. oké mi elhittük hogy kemény vagy :)

Mindent összevetve hazafelé úton a kocsiban jókat röhögtünk, Hajni 1, Paja 3, Basi 3, én 2 pontot adtam... együtt a sok szavazat kiadna egy fasza filmet, de hát sajna, nem nyert Max Payne - Tanulj meg hihetően háborúzni.


Boot Camp...
Nosza, itt egy újabb. Előzmény: Gyerekvédelem órán szó esett az ún. Csizma táborokról ahova többféleképpen juthat el valaki, attól függ hol él... mindenhol másképpen néznek ki. A lényeg a kisiklott, bűnöző gyerekeket akikkel már nem bírnak a szülők ide viszik egy kis bepillantást nyerni a börtön"szerű" életbe. Van ahol a bíróság ítélete alapján kerülnek ide (pl: Ausztrália), máshol pedig a szülők küldik (pl: Amerika). Közös az hogy a gyerekek nem tudják előre hogy egyszercsak eljönnek értük, két perc alatt össze kell pakolni és viszlát család.. vagy még ennyi sem, és máris a táborban találja magát, sokad magával... Mondhatni szó szerinti börtön... minden ugyanolyan, vasszigor, meg minden, de azért szigor és szigor között is van különbség... a Németeknél nincs ez a börtönfeeling, vagyis nem ekkora...
A FILM amit ajánlok az az amerikai példán alapszik. 3 srácot (2 fiú, 1 lány) visznek el (ők még nem tudják hova és miért) mindenkinek megvan a maga története és egyben "bűne" is.
A lány barátja nem tudja elviselni hova került a lány így úgy intézi hoyg ő is odakerüljön. Aztán menekülés, meg visszatoloncolás, meg bonyodalmak... igazándiból a filmet azért jó megnézni, hogy lássuk ilyen helyeken hogy bánnak velük, mire jó a lelki megtörés... statsztikák azt mutatják, hogy az ausztáliai boot camp-ből kijövök 80%-a nem esik vissza bűnözőnek.. szerintem szép arány; német példánál ugyanez 60-65% de ott közel nem ilyen lelkimegtürésről lehet beszélni.
Szóval a filmet ajánlom a tanítósoknak, mert ugye gyerekvédelem rulez, és ez tényleg olyan hogy magánemberként is érdemes megnézni... Youtube-on meg lehet találni azt hiszem 12 részben (hívószavak: boot camp prison)
Nézd meg és okulj!

Zene...
Nah egy pár szó zenéről is... Macross Pluss zene letöltve, még nem teljesen meghallgatva, de eddig egészen jó!
Ghost in The Shell - Stand Alone Complex zene letöltve, szintén nagyon jó, ezt mondjuk a sorozat hatására sikerült leszedni.. :) A sorozat alapból teszik. Mtv-n megy szombat meg vasárnap este 9-től. Nagyon jó a szinkron meg a fordítás is, nagyon jó a hangulata és a zene viszi nah :D

A legújabb amit ajánlottak a Helsing... Animaxon megy hétvégén este 21:40-től.. hát még nem sokat láttam, első rész alapján jó, de mivel egy párat kihagytam így ideje lenne pótolgatni.

That's all Folks ;)

2 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

csak néha oldalra sanditottam de olyan lapos pillantásokkal kisértétek a filmet féltem hogy hangosan elkezdtek horkolni:D

Niku :) írta...

Hát néha én is felétek sandítottam, hogy nem alszik-e Basi vagy Hajni :D
De a mellettem rögöhő férfi had már irritált, de legalább megcsodálhattam a Lurdy mozis részének plafon burkolatát zavartalanul :D:P
(De azért volt az az este :P).