november 26, 2008

"Élmény"beszámoló

Szó.... kezdjük valahol ott, hogy utolsó bejegyzésem a TMDK sikeréről és új telefonomról szólt... köszöni szépen a cica mobil nagyon jól van :D Imádom, praktikus édes kis telefon :)
Azóta már majdnem 20 nap telt el és ez idő alatt elég sok minden történt....
még fel sem eszméltem igazán, hogy tanulnom kéne előre... máris a TK-ról mehettem gyakorlatra, amit igazándiból nem is bánok :) szeretem azt az osztályt, (mostani 4.a a kecsói petőfiben...) meg nagyon jó osztályfönökhöz van szerencsém már 3-ik éve. :) Ha fele ennyire jó tanár lennék későbbiekben már örülnék nagyon.. :)
Az eéőző évekhez képest most 9 napot voltun kint, "kicsi Ádzsi"-val együtt, ami olyan szempontból volt jó hogy az apróbb tárgyakban (ének, rajz, környezet) együtt dolgozhattunk és a többinél is segítettük egymás munkáját. Igazándibl ami nagyon jó az az hogy mr van rutinunk és sok minden jobban, gyorsabban, ötletesebben megy, sokszor tudunk már változtatni óra közben...
Úgy érzem hogy érdekesre sikerült.... mert 6 nap alatt 3 órát tanítottam le, 3 nap alatt pedig 9et :)
besegíte.... kedden full napot tartottam :) de élveztem minden percét, hiába nehéz a 4ikes angolosokkal, mégis jól éreztem magam...
Az első óra amit tartottam egy olvasás volt.. (rutin sima olvasás gyakorlás különböző technikákkal).. könnyű...
A második óra egy tesi volt.... :) elsőre el lett fogadva a tervezetem, és jó is volt aránylag, egy kisebb szervezésbeli elnézés miatt lett 4es (nem én néztem el... de mindegy).
A harmadik órám egy 6ikos angol... tünemények, lehet velük haladni, gondom egy szál sem volt... az anyag és a tudászintjük nem mindig passzol... de az anyagot nem én határozom meg.. amúgy egészen jó volt..
Most hétfőn egy rajzom volt csupán az is csak egy fél... :) képkiegészítés, kellemes meglepetésekkel :)
Kedd.... ez már hosszabb volt :)
- Ének (fél) - "Nincs szeb állat mint a lúd" c. dal megtanítása, imádom a dalt, de ha nem fájna a hátam meg a mellkasommeg kaptam volna közben levegőt könnyebb lett volna... :D így is 5ös szó egy már nem oszt nem szoroz.
- angol (negyedikben) - fegyelmezési problémák... de amúgy egész tűrhető
- környezet (fél) - mókus :), rutin munkafüzet kitöltés.... :)
- angol (hatodikban) - jó volt, csöndesek, amit akartam megvolt, de Borsosné szerint megint kicsúsztam időből... hát ez van :) nem dől össze a világ.. neki más az értékrendje...
- magyar (helyesírás) - játék a szavakkal j-ly... :D aranyos és játkos óra volt, befejezésnek pont jó volt keddre :)

MA (szerda) - Nagytanítások
- angol (negyedikben) - sok jót mondtak a lányok és András... amit tudtam kihoztam az órából, de ha nincs meg amiből el kéne indulnom kevés vagyok mint medvesajtban a brummogás.. fegyelmezésügyileg meg viszonylag csend volt.. de az a csop. akkor is katasztrófa...
- technika - ez életem eddigi legjobb órája volt :) Mikulás csizmát csináltunk, wc papír gurigából, kartonból, krepp-papírból és vattából... :)
rettentően élvezték, és nagyon ügyesen nyugodtan dolgoztak :)
Ez volt eddigi legjobban felépített órám-... most éltem ki magam teljesen :)
Nekem lehet szakot kéne váltani :)
Ami nagyon jól esett a többiektől az az hogy még ők is cisnálgatták volna, meg a személyiségemről Nóri azt mondta hogy nagyon nyugodt pontos megfontolt mégis fegyelem volt.. tehát ez az értékelés nekem a mai napon mindennél többet ért, az is hogy végre jókat és sok jót mondtak rólam, angolon is (sokkal jobban, pontosabban és többet használom az angolt, valamint módszeresebben)... ami nekem a sok munkám eredménye, így végre elmondhatom érezhető volt a javulás, számomra is és mások számára is :)
Talán ennyit a gyakorlatról :)

Területi gyakorlat: voltam bent a Gyóni Gézában és hát végül elvállalt Ujjné, a volt osztályfőnököm! Már várom, meg kíváncsi vagyok meg csinálnám, tennék vennék :)
De hát Alojzia se normális, már bocsánat (ő a gyakorlatok szervezője)... 70 közismeretet, meg 30-35 angolt nem tudnak nekünk 8 hét alatt adni.. de hát majd valamit kitalálunk :)

Egészségem: megvolt a nyaki ultrahang... jelentem pajzsmirigyemmel semmi problem, nyaki ereim is tökéletesek.. csak akkor mi a jó élettől vagyok rosszul, meg mitől fáj még mindig a fejem.. stb.. kérdések - kérdések... néha úgy érzem sose lesz vége... azért rossz ez a bizonytalanság :(

Más: Ma elég rossz hírt kaptam... meghalt a barátnőm apukája, nagyon hosszú szenvedés után... eddig azért imádkoztam hogy épüljön fel, mostmár azért kell majd, hogy a barátnőm továbbra is erős legyen és ne hagyja el magát... :( így mennek tönkre életek.... egyik percről a másikra.. :( Sajnálom :(

Ismét más:
Szép dolog a szerelem, főleg ha már régóta tart :) lassan 1 éve :) (L) I love you my Dear :)

Mára ennyi, byz :)

1 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

le vagyok maradva , most olvasás lesz! pusza!