január 20, 2009

When you can't get no sleep...

Szóval, álmatlanság van... már 2 óra hossza telt el azóta hogy kikapcsoltam a gépem.. aztán mivel nem tudtam elaludni, gondoltam dobok egy blogot... hátha elfáradok ...
Szóval a napok nagyon lassan, nyögvenyelősen ha itthon vagyok többnyire feszengéssel, vagy szidalmak hallgatásával telik, jó szót keveset kapok... szóval itt lesz az ideje függetlenedni, mert már nem otthon az otthon..
Mivel vizsgaidőszak van, vizsgám meg volt kettő így elég laza napokat élek, viszont munkát nem találok... ami aggaszt, pénzt kell gyűjtenem, elég sokat...
Jövőhéten már a területi gyakszin leszek... elkezdem előbb, hogy minden flottul menjen!

Holnap reggel pedig orvosi vizsgálat.. Ormos intézet... Írisz vizsgálat.. fejfájás és térdfájás ügyben...
Bevallom tartok valamitől, attól hogy nem találnak semmit és utána rám erőltetik majd hogy depressziós vagyok, meg gondjaim vannak, meg stresszes vagyok, menjek vele pszichológushoz...
Fura igaz hogy nem is attól félek hogy valamit találnak... ha találnának lenne ebből a fájdalomból kiút, de ha nem találnak, már nem nagyon látom az alagút végét..

Ha holnap lesz lelki erőm - nem tudom mi vár rám - akkor megírom mi volt és hogy volt...ha nem írok vagy nagyon magam alatt vagyok, vagy nagyon el leszek foglalva.. majd kiderül ha beborul....
Byz

Nincsenek megjegyzések: