december 01, 2008

Sok sok minden!

Sok mindenről akarok most írni...

szó...
- Gurren Lagan
Isteni volt :) most úgy vagyok vele ide még egyszer az egészet vagy inkább give me the movie, I WANNA SEE :D
Maga a történet, az egymásba vetett hit, a sok mókás figura és azok komolysága, valamint az önfeláldozásuk, a szerelem Simon és Nia között, Kamina és Yoko... aki szépek lennének, de Kamina halála brrr :S aztán Yoko-t ismét egy halála előtti férfi csókolja meg... death girl :D Simon ahogy felnő az káprázatos!Ahogy Kamina szelleme újra eszméletéhez téríti társait az utolsó előtti részben az szintén mécses törő volt számomra, megható nah.... A társadalmi normák alakulása is tisztán megvan, hihetetlenül kikapcsolt már a vége felé! Nagyon megszoktam a Japán hangokat :D már majdnem az ő hangjukon hallottam az angol feliratokat :D nagyon tetszett, megérte végignézni, szerintem karikor mégegyszer neki is esek :)
Pá pic:







- integráció/reintegráció
Még erről sosem írtam de azért hát valjuk be 4. éve hogy kecskemétre járok főiskolára. napon nagyobb részét ott töltöm az óráimon, kisebb részében utazom és egy kicsiny részben vagyok itthon. Igaz a hétvége elméletileg adott itthon, mégis furcsa mivel amíg nem volt párom addig a sulis lemaradásaimat hoztam be, takarítgattam bíbelődtem... mióta párom van szeretem a hétvége nagyobb részét vele tölteni... így se a suliban, se itthon, se ott nálunk nem vagyok igazán sokat... tehát mindenütt vagyok de igazándiból az iskola nem otthon, mivel itthon vannak gondjaim anyuval így se igazi otthon, de hát páromáknál meg nem férközöm be családba... szó most úgy érzem csak úgy vagyok, itt is- ott is ismerek pár embert, de úgy igazán sehol sem... nah ezt ha valaki érti ember legyen a talpán, de azért próbálkozzatok :D
Egyik reggel csekkeket vittem feladni, boltba mentem meg ilyen dolgok amit csak futtában szoktam, de most sok időm volt..... meg egyre töbet találkozom régi ismerőseimmel, így az hasított belém ez most olyan mint mikor tök új helyre illeszkedem be, vagy olyan mint mikor újra be kell illeszkednem valahova?? Újra fel kell vennem "Dabas ritmusát" ha úgy tetszik.. hiszen nemsokára nem kell már kecsóra bejárnom, hanem itt leszek az általános iskolában területi gyakorlaton... érdekes lesz az újra beilleszkedés....

- heti élmények (veszekedések és társai...)
A héten nem sok jó élményem volt.. hét elején még ugye gyakorlaton voltam, azt hiszem arról írtam is pár szóban.. vasárnap délután óta viszont csak piszkálást kaptam édesanyámtól. Ez kedden kora reggel tetőzött amikoris egy piti apróságon amiben ráadásul nem is voltam hibás, felkapta a vizet és alaptalanul vádolt ismét mindennel amit meg sem tettem.. mivel aznap hosszú napra számítottam és sok kapkodásra felment bennem a pumpa és bevágtam magam mögött az ajtót... és komolyan elgondolkodtam azon hogy keresek egy albérletet meg éjszakai melót aztán ameddig bírom bírom, de ez nem otthon meg család ami itthon vár.... aztán teltek a napok... szombaton mielőtt elmentem volna itthonról ismét csak szajkózta a hülyeséeket, amiket ő nagyon is igaznak gondol én meg mondhatok bármit.. egyértelműen kijelentette már mondjuk hoyg le se szarja ha engem bármilyen beszólásával megbánt, meg hát nem baj ha ugat velem folyamatosan én úgyis bírom... jó anya hozzáállás nem?

- a vasárnap délután konklúziója
hazajöttem korán páromtól, ami kár volt.. inkább vele töltöttem volna az időmet.. itthon ismét csak a szarkasztikus meg szemét megjegyzések vártak.. mért ne.. aztán kötelező gyakorlatként soförködnöm kellett meg menni ahova a család, nagyon élveztemmivel tanulni jötem haza.... ennyire nem érdekli őket az hoy az ember pihenne meg tanulna.. hétköznap is minden szarságot megcsináltunk, szombaton egész délelőtt takarítottam... de semmi baj, Niki bírja.. nem végesek az energiái, ő mindenre képes... nagyon jó érzés az ilyen, mikor a munkádat semmibe veszik de te mindent megteszel hogy másnak könnyebb legyen, de te vagy a szemét, mert ki más ...
este el is jutottam a tanulásig.. ma meg mérges voltammint az állat mert a kevés idő miatt nem tudtam felkészülni (vasárnap csak 5 óra hosszát vettek el a tanulási időmből)...

- igyekezet és másság... (kinek mi a fontos)
A tanulásról tudok ide átkötni... hiszen akárhogyan igyekszem valahogy mindig megakadályoz valami a sikerben, főleg így a téli időszakban mindig többminden jön össze.. és kicsit már elegem van abból, hogy nem tudok arra koncentrálni amire kéne... más hawaii-ozik, bulizik, csak arra koncentrál milyen ruhát vegyen meg cipőt hoyg jól nézzen ki, meg mikor menejen fodrászhoz, kozmetikushos, körmöshöz, shoppingolni stb.... néha hiányzik az hogy egy 3 óra hosszát csak magammal törődjek hiszen újabban semmennyi nem jut magamra... hajmosás is hajszárítással együtt 15 perc alatt el van intézve.. van hoyg gyorsabban.. mindig rohanok.. mondjuk hozzászokhattam volna már, de azért időnként jó lenne lassítani, a saját tempómban élni és nem abban amit mások megszabnak nekem, vagy legalábbis lenne idő amit saját magam osztok be arra amire akarok... jó lenne egy htét valahol ahol nem kell semmi kötelező dlgot csinálni, csak azt amit én szeretnék és persze párommal...
De álom édes álom, vissza a földre... DON'T BE SILLY......

Mára ennyi fért a mókatárba...
byz

Nincsenek megjegyzések: