október 19, 2008

Egy nagyon pozitív első bejegyzés :)

Mivel ez az első bejegyzésem és mivel ma pozitív dolgok történtek, vagyis ismét sokkal jobban érzem magam, mint mostanában, gondoltam kipróbálom eme helyet :D
Nem is tudom hol kéne kezdenem a leírást...
Nyomtatásba került végre a TDK dolgozat amivel már bajlódunk Nyuszó Muszómmal egy jó ideje :)
Még mielőtt valaki megkérdezné.. nem, nem az írható cd, dvd márka :D
Tehát már nyomtatásan megvan, holnap reggel lefűzetés és leadás :) már alig várom, hogy végre kiadjam a kezemből.. már csak a megvédése nem lesz egyszerű :) (de az még a jövő titka :P).
A hétvége is jól sikerült végül :) Főleg tegnap estétől vagyok nagyon jól! Kedvesem átjött és ma délutánig itt is volt, amitől meg persze madarat lehetne velem fogatni :D (tudom, tudom nem kéne túlzásba vinni, de akinek a héten csak egy alkalom jut hogy találkozzon kedvesével az így örül aki meg nem az elég rosszul teszi :D).
Még nem sikerült mindent kitöltenem a profilomon, ezt majd később pótolgatom apránként :D
Addig is egy új infó rólam :D megtanultam kötni! Na persze nem kell azonnal ilyen olyan cifrábbnál-cifrább pulcsira gondolni.. :D a sál bőven elég lesz, legalábbis az alap már úgy ahogy megy, ami szintén jó mert megint tanultam valami olyat amit eddig nem tudtam, és nem is a nagymamától tanultam bakker hanem a .. most figyeljetek: YOUTUBE-ról XD itt a link annak aki nem hiszi :D
http://www.youtube.com/watch?v=tKHLEquvqoU
és itt egy másik is ami talán kicsit tisztábban mutatja :D
http://www.youtube.com/watch?v=tKHLEquvqoU



Tehát lányok és asszonyok kötőtűkre fel :D 21 évesen nekem is ideje valami olyat magamra szedni amit már az én gyerekeim nem valószínű hogy megtanulhatnak a nagyanyjuktól :D

Ami még feldob, most jön egy kis szünetecske számomra... Fősulimon ilyenkorra tették, ami jó is meg nem is de így jött össze :D
Szóval pihengetek meg csinálgatok ezt azt, de főleg kreatívkodni akarok, mert technika lesz a nagyórám tanítási gyakszin így valami olyat kell kitalálnom ami mások számára is ütősen fog hatni :)

Aztán mi pozitívat lehetne még írni? :D
Hát talán csak annyit, "ha szeretetet adsz akkor szeret majd a nagy világ :D".
Meg ha rámosolyogsz a világra valami barom úgyis visszamosolyog :P
(ezt a vonattol visszafelé élesen tapasztaltam :D). Meg a ha jó a kedved tapsolj nagyokat, kivéve ha nem akarod hogy hülyének nézzenek :D

Mára azthiszem ennyi lennék!
Legközelebbi blogomban megejtem a "Hajam Evolúciója" nevezetű dolgot, képekkel illusztrálva.. kár fényképeket nézegetni, mert a röhögés elkap :D Szóval számítani lehet majd a kis bébi fürtöktől egészen a mai stílusomig mindenre ami a köztes 21 évbe belefért :D
Jó éjt! Gute Nacht! :)

2 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

yay Niki blog !!:D
még még több bejegyzést!

Niku :) írta...

Köszi, köszi :D Igyekszem majd :P Már egyel több van ;)