október 22, 2008

Semmi extra

Hát itt vagyok, ismét írok, de nincsen sok minden amit írhatnék, többnyire csak azt hogy unatkozom. Mindennap kocsiba be meg orvoshoz el, aztán haza, tötymörgés, meg szöszmötölés valami hülyeséggel... Ki érti az unatkozó nőket?? XD
Mondjuk az arcomra legalább kaptam kencéket, hátha attól szebb leszek :P
Meg kötni akarok valami jót de valahogy nem megy.... XD mivel húgom lenyúlta a legjobb kötőtűket :D Ergo: sose engedd hogy a húgod valamihez hozzáérjen :D
Holnap talán apókázok eddig leglábbis úgy fest :) Majd bújok egy kicsit, mint egy macsek :D
Esszét kéne írnom, el is kezdtem de már be is fejezhettem volna ha kicsit rákapcsolok XD Power Pointot majd jövőhéten összedobjuk egyik nap Csilluval szerintem :D
Meg még lenne ezer dolog XD
De francnak sincs kedve ilyenekkel foglalkozni, legszívesebben utaznék valahova, meg kikapcsolódnék, de nincs pénz, nincs utazás XD:S
Nah mára ennyi... byz

Nincsenek megjegyzések: