október 25, 2008

Őrület :S:S

Tudom már jó pár napja nem írtam, megvan ennek is az oka...
(Tegnap belekezdtem de aztán abbahagytam, túl személyesre sikerült volna....)
Akkor kezdem csütörtöknél:
Már tűnök ültem mikor mehetek végre apókámhoz, 4-es vonattal sikerült is végre, már alig vártam XD Vacsoránál valahonnan előjött a Gröse sokk terápia.. ekkor még nem is sejtettük, hogy tényleg az lesz :S
Éjjel kedves kitúrt az ágyból, a fotelban kötöttem ki, ott se volt kényelmes de ez jutott.. aztán reggeli, meg minden ami kell. Aztán egyszercsak elájultam... és innen kezdődött a sokk része a dolognak. Egyik pillanatról a másikra történt, éppen mondtam valamit és utánna semmi... filmszakadás, már csak hallottam kedvesem hangját, hogy ébredjek fel mert elájultam. Rettentően megijedtem (még sose volt ilyen)... és ő is nagyon megijedt láttam a szemén meg ahogy póbált segíteni.... istenem csak mégegyszer ne legyen ilyen!
Itthon nem is nagyon foglalkoztak a dologgal, ami nagyon rosszul esett... mivel ilyen még nem volt és hónapok óta nem vagyok jól mégse veszik észre hogy valami gebasz van....
Úgyhogy faszán indult a péntek.. Miután hazaértem megtudtam hogy nyertem a helyi rádióban két mozijegyet, mivel hét elején játszottam bekerültem a kalapba, és engem sorsoltak... ez olyan jó dolog is lett volna ha nem árnyékolja be a reggel... azóta megmondom őszintén félek... Kiszolgáltatottnak és védtelennek érzem magam... én aki sose félt semmitől.. hát eljött ez is...

1 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

anyóka hallottam a dolgot hogy mi tortént kozben én is!!!nem jo én is megijedtem
nehogy itt bajod legyen már mi lesz igy velunk!!!
ovatosan kellene ezzel bááni és ha épp vezetsz vagy olyan helyen mész ahol nagy bajod torténhet???
talán nem kéne elbagatelizálni ezt az egészet