október 21, 2008

A mai napról!

Kezdem az elején.. iszonyatos álmom volt, kiindulva a filmből amit este néztem, mármint nem horrorisztikus álom volt hanem érzelmi téren volt iszonyatos.. Fel is ébredtem 9-kor de valamiért az volt bennem hogy sietnem kell, elkések XD Pedig csak anyut vittem el az ő háziorvosához meg én mentem az enyémhez. Egyik orvos se vigasztalni van az szent... anyut műteni kell majd, de valószínű csak akkor fog belemenni mikor pangás van a munkahelyen, magyarán január vége február inkább.. nem jó hír, de ez van.. Engem se nagyon istápoltak... széttárta a kezét a háziorvosom és annyit mondott hogy ha már a pesti dokinak ez véleménye akkor menjek el a neurológushoz és állítassam be vele a gyógyszert.. uganyis mindenki azzal jön hogy depressziós vagyok, hát basszák meg akkor sem vagyok depressziós, tudom mi a bajom, de ez nekik smafu, eszükbe nem jut hogy ettől a qrva fejfájástól az ember se aludni nem tud normálisan sem konctreálni és ezért néz ki szarul XDXD Nah de hagyjuk, megint felidegesítem magam XD

Aztán hazajöttünk.. volt ebéd, meg telefonálás apókámmal... aztán vissza SZTK, anyut vittem fogászatra, közben barátnőmmel is összefutottam :) Már érdemes volt menni.. aztán ismét haza... majd ismét el itthonról egy másik barátnőmhöz aki "munkaajánlattal" keresett meg, hogy lenne valami, de személyes megbeszélésre is invitált... gondoltam hogy valami érdekes aloe vera faszomság vagy hasonló... és tényleg... spec a Forever Living.. ott voltam 2 és fél órát. A hapsi is elmagyrázott mindent, bár nem kérdeztem inkább semmit, mert ez az egész business tőlem nagyon távol áll.. nem tudok én ilyet csinálni.. (mondhatnám úgy is engem ilyenbe, nem lehet bekebelezni). Tehát ez se olyan amibe belemennék.. egyébként ellenkezik is az elveimmel... én se ilyenben nem akarok részt venni, se pultoslány nem leszek soha, ez a kettő sose... inkább fizikai munka... de ezek nem..

Nah aztán végre 8 előtt hazaértem.. alig vártam hogy apóval msnezzek :) szép is a szerelem XD
Most meg nemsokára Grey's klinika, a chips meg a baracklé már be van készítve csak így Nikusan :)
Jut eszembe, ígértem egy evolution of my hair-t.. nah kis problémák merültek fel :D De meglesz :P
Más az most talán nincs is :D Max annyi hogy az állatkert kimaradt a nyáron is meg még most se volt szóval előbb utóbb rá kell majd vennem Életemet, hogy nézzük meg a jegesmacikat :P
Mára ennyi... byz ;)

Nincsenek megjegyzések: