december 29, 2008

Helyzetjelentés ünnepek után :)

Itt vagyok, ünnepek után, még élek XD
Kis beszámoló:
23: estére feldíszítettük a fát, anyu sütit sütött, szokásos összeszólalkozások, mint mindig most se jó az amit én gondolok ...
24: vendégvárás, este meg is jöttek és közben halálra untam magam, apómmal akartam lenni de nem lehetett :( Hajtottam egész este a t e l e p o r t á l á s r a.. de 4 sangria, meg egy forralt bort + egy pálinka elég kevés ehhez... majd legközelebb :D (az ital is egy megoldás..)
25: döglődés, délután Pest, Andrássy út megszemlélése, halál a forgalom... kocsival utálok felmenni mert sose tudom melyik út hova vezet XD jó Rómába.. páff :D
26: szintén döglődés semmi extra....
ezen napok alatt anyámmal nem is beszélgettem, egyszerűen nem tudott hozzám szépen szólni, így inkább kihagytam a társalgást...
Ajándékok: szülőktől egy parfüm, meg szemfesték, hugitól cicás párna amit ő varrt, barátnőmtől parfüm (Kylie Minogue). Szó nem volt egy nagy dobás...
27: végre átmentem páromhoz, alig vártam hogy átadjam az ajándékom ( H.P. Lowecraft összes műveinek első kötete, erre vágyott) :) de meglepően alig reagált, mert már kisilabizálta hogy azt kap.... kicsit csalódott voltam, mert nagyon szerettem volna ha kiugrik a bőréből, de úgy tűnik egy évben csak egyszer tudok neki ilyen örömöt okozni :(
Én egy olyan párologtatós elefántot kaptam és azt a DVD-t amit szerettem volna ( Ghost in the Shell --> I S T E N I :) ). Na meg a nagy durranás Molotov Cocktease 3D-ben :D amit kivágtam összehajtogattam összeraktam és most asztalom becsesz díszítője :D
Egy kis ismertető a hölgyeményről :
http://www.venturebroswiki.com/vbwiki/Molotov_Cocktease
plusz kép:


Együtt töltöttük az estét és a másnap délelőttöt, kora délután elindultam mert nem voltam valami jól (már több mint egy hete fájt a gyomrom, feltehetően az idegtől, kedvesem meg valami vírust szedett össze, szó vasárnap reggel óta súlyosabb a probléma XD).

Most pedig jön a Szilveszter, amit egyenlőre én nem várok kitörő örömmel, ugyanúgy ahogy a karácsonyt se sikerült átélnem, valószínűleg akkor abban a pár percben érzem majd át amikor átlépünk az újévbe, szerencsére ezt már párommal fogom tenni :)
Így szilveszter, újév előtt mindenki évzárásos blogot ír... én meg kényszeresen azon tűnődtem mi volt ebben az évben amit elkezdtem de nem fejeztem be vagy tervben volt de nem valósult meg mert lusta vagy elfoglalt voltam XD így ezeket kutattam fel gyorsan:
- sálam megkötése - PIPA (ma délután sikerült befejezni :D kép alább :))



- A négyszögletű kerekerdő elolvasása (ma sikerült ez is :D Bárdos tanár úr gyerekirodalom órája azért hatással volt rám :) gyerekeknek íródott Lázár Ervin tollából vagy mégsem? egyszerűen tükrözi az embereket, nem is rejti véka alá :D isteni mindenkinek ajánlom és persze dömdödöm :D)
- Oz, a nagy varázsló (úton vagyok, majdnem a felénél és kezdem szeretni a gyerekirodalmi műveket :P)
- Evolution of my Hair blog ..... igen igen most erre is sort kerítek ígérem ez lesz a következő :)
- Ghost in the Shell movie-k megnézése, már csak a másodikat várom hogy lejöjjön elvégre az elsőt megkaptam :)

Na meg még lesz nekem is vagy egy évzárós blog vagy egy évnyitós még kérdés mikor kerülök oda :D
Noh mire ideértem teljesen el is felejtettem mit akartam írni, mellőztem a terjengős monológot csak a lényeg szó jó éjt kedves olvasó!
Byz

Nincsenek megjegyzések: