december 14, 2008

Helyzetjelentés

Már 14 napja nem írtam... hm, közben volt itt minden ...
Nem is tudom hol kezdjem...

- Elkeserítő, ha csak egy vadidegen hisz neked és biztat rá, hogy állj ki az igazad mellett... (ez az egyes számú tanulság..)
Fejfájásom okát azóta is homály fedi, nagy ovációt és tapsvihart az orvostudománynak...

- Zajlanak a gyakorlati jegy megszerzések, haladok szép ütemben és igyekszem mindent időben csinálni, de ezen a hétvégén sikeresen hátra vetett a haladásban a család, meg ez a "bolondos" karácsonyi díszítgetés XD

- Új hajszín... valahol olvastam, hogy a barna a divat, de nem ez az oka az új tejcsoki színű frizunak, csak meguntam hogy csúnyán nő le az előző, meg kopott már a színe rendesen.... (evolution of my hair.. tudom mindig csak halogatom előbb utóbb meglesz); ennek a barnának a különlegessége, hogy első itthoni hajfestésem eredménye (kössz hugi), mivel ezt anno diákcsomagban kaptam így null forintba került.. ami máskor fodrásznál 3800.. NEM MINDEGY XD

- 1 ÉV <3> DVD, CD bolt (kari ajándékomat megkaptam :P) --> Váci utca (szép volt :), meg hangulatos,)--> Gödör (met Nasty) --> Oktogon (Ebéd - Burger King) --> Andrásy út (hosszú séta) --> Hősök tere (fotózkodás) --> Városliget (kacsák + pálinka ünnep + Anonymus :P) --> Állatkert (a gyerek beszabadult :D)
Aztán hazafelé vettük az irányt, de nagyon jól éreztük magunkat (csak az én kedvemért csinálta... Talán tényleg szeret?? :P)

- Veszekedés... vagyis nem tudom inkább félreértés, vagy az én túlzott rossz érzéseim.. volt kis összezörrenés Gameres reggelés miatt (nem tudtam megállni egy bloghoz való hozzászólást, így reggeltem, gondoltam utána törlöm magam, későn jött az info hogy innen nem tudom magam törölni.. AJVÉ XD így ez a "tudom húzzak innen a picsába ez a Te tereped.. - kb, csak finomabban akartam" hát szerintetek hogy esett? kb inkább felkötöttem volna magam, hogy Te marharépa megint elcseszted.....) nem akarom irányítani, meg uralni a világát.. nem tudom ti hogy érzitek ezt.. :S:S ??

- Más: hirtelen más ne jut eszembe, mert mire ide jutok mindig szépen elkallódnak a fontos, nagy horderejű homéroszi gondolatok...
Jah hát a hétvége.. nem elég hogy azért nem találkoztam azzal aki fontos, mert tanulni kellett volna, meg mert persze itthon is kellett segíteni, de pl: a tanulás NEM jött össze, csak dühített a család.. " megint nem érted, nem tudsz semmit rendesen megcsinálni, mit nem értesz ezen? " én meg díszítsem minden felháborodás nélkül a korlátot, mikor megint csak azt érzem hogy állandóan robotolni kell, de nem vagyok jó semmire.. pihenésről ne is álmodj, egyébként is te vagy a szemét mert neked mindenre van időd de a családodnak segíteni nincs.. nincs egy lófaszt, kitehetem a belem az asztalra akkor is szardarab maradok....
Maradok tisztelettel:
Hódanyó

2 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

gratu az 1 évhez!
hát igen, valami mukodik odaát!
kitartás családnál
reméljuk lesznek kevésbé gondterhes idoszakok
hamar ha lehet nem igaz!?
puszantás, sok

Niku :) írta...

Köszi szépen :)
igen hátha előbb utóbb megoldódik :)