december 22, 2008

Kellemes Ünnepek?

A kérdés lehet nem beszél önmagáért szóval ki fogom fejteni...

Előbb kicsit az utóbbi napokból amikor nem írtam:
14-e után volt pár vizsgám.. amire ugye nem úgy tudtam készülni ahogy szerettem, volna, ennek ellenére egészen jól sikerültek, kivéve a Mondattant, mert az 2-es de igazából ez is nagyon elég nekem :)
Volt X-mas party kedden angolon :) csupán 4 liter teát főztem :D de azért megérte mert mind egy cseppig elfogyott :)
Szerdán este még ajándékokat csinálgattam a lányoknak, mert azért csütörtökön a hagyományőrző csajos ajándékozás 2-es csoport módra idén is megvolt :) Csodaszép és frappáns ajándékokat kaptunk/am :) képeket majd mellékelek, még nem kaptam meg őket :)
Hétközben eldőlt, hogy a 20-án megrendezésre kerülő Tanya-buli 2.-re elmegyünk apóval!
Nagyon elvoltunk, pedig tartottam tőle, hogy Kedvesem hogyan fogja venni ezt a sok idegen embert :) örültem hogy a közeli barátaimmal beszélgetésbe elegyedet! Este a végen gyűltünk össze, mert senki nem tudta hova is kell menni. Esett már az eső, jó volt ott a tanyavilág felé botorkálni kocsival. Vendéglátás az olyan volt amilyenre számítottunk, mondjuk az a Házi Unicum nem :D Krumpli pucolással indítás, majd volt egy kis marhapörkölt kóstolás, Dzsungel Bambi ivás (kék meg őszilé :D), meg forralt bor :D minden volt ami kellett :D Zene az nem lett volna rossz ha nem kapcsolgatják állandóan :) aztán egy idő után bepilledtünk mivel nem voltam valami jól (nem, nem a pia.. női probok..), volt egy sarok garnitúra, mi ott fetrengtünk, inkább aludtunk :P nah jó apó aludt :D meg Norbi meg Csillu, Mazsival meg dumáltunk hajnalban is XD (volt egy idősebb ember, molesztálta volna szegényt ha hagyja magát, már engem is a hideg rázott :S, dehát fiatal szép lányokkal ez sajnos előfordul.. de jó hogy nem vagyok szép :P). Hajnalban kivitt minket Netty a buszhoz, őzikéket is láttunk, vagyis csak a sejhajukat :D aztán buszra szállás, hazajövés, buszon küszködés az álmossággal, itthon fetrengés és nem alvás még mindig... 11-kor sikeres ébredes után (ezzel csak Kedves büszkélkedhet, mert ugye én el se tudtam aludni XD)... szóval ezután jött a fekete leves számomra... apó hamar elment mert apuja jött érte... (mert ugye ez a kibaszott vonat sztrájk betett rendesen a hétre már így is, pénteken is, na meg ugye szombaton is lementem kedvesért különben nem tudott volna eljönni.. ), de azért előtte édesanyám sikeresen felhúzott mindkettőnket, miután apó elment engem mégegyszer letámadott, aztán édesapám is mondott pár olyan dolgot ami már tényleg nagyon elég volt, végig sírtam a napot, és a mai napomat is árnyékolják amiket mondtak... így a Karácsony amitől így is tartottam már még inkább egy rémálom, mert jó pofizni kell majd miközben legszívesebben elköltöznék és inkább laknék híd alatt mint itthon... egyre nehezebb minden, nem tudok tovább tűrni, belefáradtam mindenbe és nem is akarok már kiutat meg megoldást keresni, csak itthagyni mindent a hátam mögött.. így lesz tökéletes a kérdés... Kellemes Ünnepek? Kizárt...

Nincsenek megjegyzések: