január 10, 2010

2009 évzáró

Eléggé megkésve írom ezt a bejegyzést, de jobb későn mint soha!!

Sokat tűnődtem már hogyan tudnám jellemezni a 2009-es évemet, hiszen voltak jó és rossz pillanatok, hiszen ezekből mindig akad... 2009-ben lehet kicsit több volt a rossz... sok minden amit szerettem volna nem valósult meg.... az előző bejegyzésekből ezek azt hiszem ki is derül....

A jó pillanatok legnagyobb részét páromnak köszönhetem! Ez volt ami abban az évben a hajtómotor volt, amiért kitartottam, ami miatt érdemes volt a rossz napokat átvészelni, hiszen az egyetlen ami ér valamit ebben a világban az ha a érzed és adod is a szeretet! Ez tart minket a víz felszínén!

Aztán volt sok olyan pillanat amikor nyakig voltam a szarban és hálát kellett adnom az égnek hogy még nem hullámzik XD Nagyon nagyon nagyon sok veszekedés, megnem értés amit kaptam, ami úgy érzem alaptalan és ezek a dolgok sodortak afelé hogy már nem érdekel itthon semmi igazán.... nem igazán érdemes abba energiát fektetnem hogy bármit is csináljak itthon, hiszen ahogy az már az előző 22 évben is kiderült: "Ha van rajta kalap az a baj, ha nincs az a baj!"

Szeretném a rossz dolgokat teljesen elfelejteni abból az évből bár úgyis lesz mindig ami miatt előjött, de..... ami fontos és lényeges a sok jó dolog, az olyan emberek akik mellettem álltak, akik segítettek....

Nem igazán mondhatnék semmi mást, örülnöm kéne: van egy párom aki szeret, és aki szeretek, vannak nagyon jó barátaim, van jó munkám, az egyetlen ami hiányzik ebből ez a jó család... de rájöttem 2009-ben akkor lesz jó a család ha végre az ÉN családomról lesz szó! Majd ott, az más lesz, nem ilyen és azt hiszem ez úgy lesz rendjén....

Tehát 2009-től búcsút veszek, a sok sírástól, a sok bosszúságtól, a sok problémától, és a szép dolgoktól is, a sok mókától, nevetéstől, barátnőkkel együtt töltött főiskolai évektől, és azoktól a dolgoktól amiknek véget kellett érniük.....

Nincsenek megjegyzések: