január 10, 2010

2010 évnyitó

Hiszen kell egy ilyen is :P Hát hova máshová lehetne írni az újévi fogadalmakat?? :)

Nem is tudtam fogadkozzak-e vagy sem.... Megéri-e... Betartanám-e.... 

Az oly sokat hangoztatott káros szenvedélyekről való leszokás, fogyás, egészséges életmódos fogadalmak, a jó leszek, sokat segítek, sokat tanulok stb fogadalmak nem érnek semmit.... ezt már feketén fehéren megmutatta az idő :P 

Tehát magamnak nem is fogadalomként hanem iránytűként csak pár szót tettem:

- szeretet

- türelem

- kitartás

- pozitív gondolkodás

Úgy érzem ezek azok amikre nagyon szükségem van, amik nélkül nehéz lenne a napokat úgy megtölteni, hogy a 2010es évzáróban ne írjak rossz dolgokról, hogy az elkövetkezendő blogok, ne arról szóljanak hogy potyogtak a könnyek és törtem zúztam volna mérgemben...

Tudom közhelyesnek hangzik az egész és infantilis.... ha van aki ezt annak találja... hát az nem élte át azt amit én!

2010 elé bizakodva állok - valószínű azért mert még nagyon az elején vagyok :D - sok mindent remélek, de majd ha a remények meg is valósulnak akkor majd le is írom őket :P

Addig is... mindenkinek a legjobbakat kívánom az Új Évben, legfőképpen erőt és kitartást.
 Legyen ez az évetek olyan, amilyennek szeretnétek :)

Nincsenek megjegyzések: