január 10, 2010

Film, zene, könyv....

Vágjunk is bele a közepébe... 

F I L M :

Rögtön így a 2010-es évre megvan az első nyertes film, ami elnyerte a tetszésem és elismerésem is egyben - dobpergés- még dobpergés - T H E  W I N N E R  IS :

S H E R L O C K   H O L M E S :D:D:D


Előzetes itt: KATT

Tehát: 
- bonyodalom: 10
- humor: 10
- izgalom:10 
Nah jó hagyjuk... nálam akármilyen skála lenne vinné a pálmát, hiszen végre egy olyan Sherlock Holmes film ami nem a pedáns angol úr pipázgatását és játszi könnyedséggel megoldott ügyeit hivatott elmesélni....Akció, humor, izgalom...hosszas fejtörés a szálakon :D  ajánlom mindenkinek!!! :)


Z E N E:

Ajánlom C h e r y l  C o l e - 3 words című számát --> youtube-ról elérhető videoanyag

E n y a pár száma idén a naponta változó időjárást való elviselést könnyítette meg számomra! 
Régi számok közül pár cím hátha rákaptok:
- Only Time
- Orinoco Flow
- Anywhere is
- May it be

S t i n g is megtette a magáét, a télen ami 'egy szép keddi délutánra esett még tavaly'.. XD tudom fahumor.. szóval Sting egy -hála istennek- nem karácsonyi hanem kimondottan téli albumot készített - If on a winters night - címmel, ami a sötétben, bőven bokáig érő érintetlen hóban lépkedve olyan érzésekkel tölti el az embert amitől teljesen felszabadul, elmereng, és kilép ebből a világból a számok erejéig! Ajánlom szintén :P Köszönet érte páromnak aki felhívta rá az én figyelmem is! :)


K Ö N Y V :

E N D E R ' S  G A M E  - Orson Scott Card (VÉGJÁTÉK)

Egyszerűen nem tudtam letenni, mert ez a könyv életem majd 23 éve alatt az egyetlen olyan könyv amire azt tudom mondani, hogy FANTASZTIKUS! UTÓLÉRHETETLEN! REMEKMŰ!
Nem tudtam letenni, teljesen beleéltem magam, és az úgy lenne fer ha írnék a cselekményből de igazándiból ez olyan könyv amit magadnak kell felfedezned és értelmezned! 
Az egyetlen amit megmutatok belőle az egy nagyon is igaz mondat, ami már akkor papírra került mikor én még tervben sem voltam! 

" Senki sem irányíthatja a saját életét... A legokosabb, amit tehetsz, hogy jó embereket választasz irányítókul, olyanokat, akik szeretnek téged."

Szóval, igazi ritka könyv, és párom könyves polca egy kincses bánya, de valószínű egy-egy helyen még megtalálható, és megéri a kutatást!!! 

Ami biztos, én a rá fogok szokni Orson Scott Card írásaira, hiszen azt kapja az olvasó ami a képzeletét felülmúlja, mégis bele tudja élni magát!


Tehát, ez lett volna a mai ízelítő a mostanában felfedezett dolgokról!
Jelszó: légy egy kicsit gyerek és legyél kíváncsi mindre ami körülvesz! :) ;)

Nincsenek megjegyzések: