január 24, 2010

A 23-ik gyertya életem tortáján ....



Igen igen.... vén picsa vagyok, de bevallom élvezem :D

Pénteken reggel mignon tortával indítottam, csak hogy a feeling meglegyen :P



Reggeli óralátogatásom után a 8-os csoportom nagy része is dobott egy 'Happy Birthday to you teacher' mondatot :P :)

Délután a sport délután után az 5.a osztálytól bon-bon-t kaptam :D Hát édesek voltak nagyon ahogy 18an sorba álltak a busz előtt hogy puszit adjanak :D :)

Aztán szombaton jött az igazi ünneplés :P 

Szivemmel egy kis ebéd :P aztán megkaptam az ajándékom :P Egy hosszú zöld kötött sál amire vágytam :P
Köszönöm Szivem :P

Délután filmezés, majd vacsi és TORTAAAAAAAAAA :D Nyam Nyam --> oroszkrém :P nem vodka folyt belőle sajnos :D Hát így telt a 23-ik :D 

Pár picture: 

1 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

Boldog szülinapot kedves Niku:)
(K)