március 09, 2009

"Made it by yourself" karkötő nekem :)

Miket nem talál az ember fia és lánya ha éppen kreatív boltba megy :D
Én speciel egy csináld magad karkötőre bukkantam, a dobozát nem fotóztam le sorry mindenkitől :) de kreatív boltba bemész kéred ha van tuti adnak :P
Szóval én anyámal voltam szóval mondtam neki ha már ő akar ügyeskedni én miért ne?
Nekem ez a kikapcsolódás, ráadásul másra nem volt hozzá szükségem csak egy kisebb fajta fogóhoz, amivel hajlítani tudom a szögecskéket :)

És itt a mű képekben :)
1-es fázis:
Már a szegek a helyükön, kis bogyókákban már csak rá kell rakni a karkötő alapjára :)


2-ik fázis: Már alakul, eslő 2 bogyó fent, előbb említett fogó képben :) így indultam!



3-ik fázis: már van egy kis formája :) felkerült az első 3 elem, ami után már nem sok volt hátra :) szívecskék, kagylók, fém és műanyag színes gyöngyök :)


4-ik fázis: Maga a kész mű!!

Ma is ügyes voltam: *vállveregetés és taps* ;):P

Nincsenek megjegyzések: