március 09, 2009

A nyert pizza vacsora esete :D

Ez lenne, vagyis már csak volt.. az a pizza amit a helyi rádió (Rádió Dabas 93.4 :D) és az egyik helyi pizzéria (Misi Pizzéria) felajánlásából sikeresen megnyertem egy egyszerű játékon :D
Feltették a kérdést vasárnap délután a rádióban : Melyik az ördögi pizza és mi van rajta... Már a kocsiban tudtam a megfejtést, de mondom mire hazaérünk úgy is lemegy a játék ... Én NAÍV :D Hazaértem rádió bekapcs, papír elő, azért menjünk biztosra... mivel a kedvenc műsorvezetőm azt mondta elég nehéznek bizonyult a kérdés gondoltam senki nincs vonalban tárcsáztam és a Pizza Diavoloval nyertem egy ingyen Góliát Pizzát vacsira a családnak :)
Mondja valaki azt hogy nem vagyok rendes :P

2 megjegyzés:

Bunny írta...

Jah a nőnapi pizza vacsi :D
Álá Niku :D

Pajay (Starmist) írta...

ördögi vagy:P