március 29, 2009

Mire képes az Unatkozás ....


Valaki-Valahol talált egy oldalt, ahova az ingyenes regisztráció esetén felvetődünk bíbelődhetünk sztárhajakkal a saját fejünkön!
Nekem párom mutatta...most mivel erősen untam magam, hát egye fene kipróbáltam! Eredmény a képen.... no comment!

Link: http://www.dailymakeover.com/

Felregisztrálsz-megerősíted a regisztrációt-belépsz-olyan képet töltesz fel ami ott elő van írva [nem túl sötét, nem túl világos, nem tele hajjal....stb.]-jöhet az arc vizsgálat saját magadnak lépésenként, majd a frizura válogatás-mivel ingyen regisztrálsz nem lehet az összeset, de ez is elég sok alternatívát enged!
Ajánlom unatkozós délutánokra!! [fiúknak is mivel van férfi hairstyle is :P]

2 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

átpotyogtem magam a regen meg a beállitásokon és az elso haj feldobásánál ugy elkezdtem rohogni hogy majd leestem a székrol:D
késobb lesz kép, még sokkos állapotban vagyok!:D:D:D

Pajay (Starmist) írta...

hardcoooooreeeee

http://pajay.blogspot.com/2009/03/okaaaay.html
áááááxDDDD