március 15, 2009

A várakozásaimat felülmúló filmről :)


W A T C H M E N

A film számomra eszméletlen volt. Egy fél percnyi ideje nincs az embernek azon tűnődni mi is lesz a film vége! Nincs tele klisékkel Hollywood által.
A karakterek már önmaguk is megérnének egy filmet, de így is elég sokat meg lehet tudni róluk, szinte mindenkinek megmutatják a múltját! Így még az is aki a legelején meghal a visszaemlékezések során végig szerepel a filmben!
Közben mindig össze kell raknod egy szeletét a tortának hogy az kerek legyen, meg a személyiségek és a történések annyira lekötik az elméd hogy garantáltan nem veszed észre hogy majd 3 órája ülsz egy helyben!

Nem szűkölködik a film humorban, vérben, elborzasztó jelenetekben, pszichikai ráhatásokban, akcióban, sex jelenetben :D
Szóval azért benne van az élet sava borsa!

Bővebben azért nem írok mert őszintén megvallom nem tudnám visszaadni a teljes storyt, mivel annyira kusza néhol és szövevényes, olyan info bombát kap az ember, hogy így a megnézés másnapján is csak kattog rajta az agyam :) Megvan minden részlet és mégis, kicsit olyan érzetem van még nem tudok mindent!

Inkább pár képpel illusztrálom még a dolgokat :)
Jó nézegetést:)

A film posztere


Az első "watchmen" csapat akik közül csak hárman szerepelnek ténylegesen a filmben, a Komédiás, és Miss Jupiter és a régi Éji Bagoly!


Az eddigi szereposztások!

4 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

Számomra erős közepes volt a film.(6/10 imdb.com)
Nem láttam a képregényt, fogalmam sem volt a sztoriról, emellett szeretem a marvell megvalósitásokat, annak ellenére hogy a legtöbb, az esetek többségében erős hollywoodi gányba fullad.
Függetlenül ettől, a Vasember egy favorit a palettán számomra.

A film érdekes volt, az utánaolvasottak alapján nem éppen könnyen megfilmesíthető, egyszerű darab. A rendező 300-as megvalositása és effektjei itt is is sokszor visszaköszönnek, de persze számomra az effekt kevés, extra plusz csupán.
habár az rendben volt.

Valóban remek hogy a karakterek saját életértelmuket is keresik, eltünődős, szuperképességes vagy csak éppen nagyon emberi karakterek vannak a filmben. Őszintén az első félórában top-os volt nálam a film, magamban azt mondtam "jó ez".

Ami lerontotta az értékelésemet hogy kurva hosszú volt:) Rengeteg üresjárat volt benne, sok helyen annyira leült a cselekmény hogy csak alig csordogáltak a percek.

A csattanó számomra egyszer sem volt kérdéses.

Gyönyorű képzeletvilági filmvászonra való megvalositás, hosszu sokszor szájbarágós és valljuk meg unalmas jelenetekkel. Nyilván a pörgős részek sokakat kompenzálnak majd, lehet csak én vagyok ilyen szőrszálhasogató.:)

Pajay (Starmist) írta...

Mindenki mást.
John Woo - Red Cliff ; 10/10
Aki szereti a Tigris és Sárkányt vagy a Jet Li: Hős-t, annak kötelező.
;)

Niku :) írta...

Először is, köszönöm hogy sokat írtál :)
Számomra mondjuk nagyon élvezetes volt a film feltehetőleg mivel napjaim elég üresek és egyhangúak, már nagyon ki voltam éhezve az akció filmekre, mondjuk én még mindig azt mondom hogy nekem nagyon bejön, simán elrepült a 2 és fél óra a moziban szóval nekem akkor is 10/10 :P

Pajay (Starmist) írta...

Ha veletek néztem volna tuti hogy jobban élveztem volna én is:D
Basi cartoon fan-atizmusa ragadós:P