április 18, 2009

Beszámoló

Már egy ideje nem írtam, csak úgy.. szóval itt is van már az ideje! Pontosan nem tudom mi volt az utolsó magán jellegű bejegyzésem.... szóval kezdem ott hogy már egy ideje itthon vagy, csak tengi lengizek, háztartásbeli dolgokat csinálok, sűrűn unatkozom! Szőke vagyok ismét (hála a hajfestés csodálatos tudományának :D)..... ez azért alapjában véve változtatta meg a kedvemet, mert attól a vöröses barnás genyótól mindig elszörnyedtem ha tükörbe néztem XD

Néha benézek kecsóra, sajnos csak egy egy emberrel találkozom, mindenkinek dolga van, szakdoga, meg munka stb... de azért jó néha látni az arcokat akikkel 3,5 évig sülve főve volta, hiányoznak az előadások amiket végigettünk, vagy amikről éppen lógtunk shoppingolni.. az unalmas szemináriumok, az a sok óra amit végigszenvedtün k egy egy nap :D Legjobb emlékeim az utóbbi évekből hozzájuk kötnek, mert nagyon sokmindent éltünk át együtt és ezt nem lehet elfelejteni... komolyabb barátságokat kötöttem itt mint bárhol valaha is :) talán mert már elég idős vagyok ahhoz hogy ezt is felérjem a szőkeségemmel :P
az iskolából már csak a zárótanításom van hátra, meg az államvizsgám :) ( nah jó meg fotózás meg búcsúest meg ilyen apróságok :P amik nélkül nem lenne teljes :) ).

Itthon meg punnyadás.... anyámmal a helyzet változatlan, állandó kardoskodás, és ha megmondom mit lát máshogy akkor azt meg sem hallja.... én vagyok aki szemellenzőt visel akit kihasználnak stb stb stb... még jó hogy élek....
Ami a legrosszabb hogy mindig hiányzik a szerelmem, alig találkozunk és ez fáj.. :(:(:(

Ami lefoglalt mostanság az az állandó ide oda rohangálás, főleg Pest, Kecsó, Pest, itthon angol verseny péntek délután.... ami nagyon jól sikerült, megismerkedtem Eric-el aki Californiából jött és itt tanítgatott, Hugiékat, meg itt a gyóni ált suliban is.... szóval végre miután annyit hallottam róla, láttam is, sőt együtt voltunk zsűritagok :)
A verseny nagyon jó volt, és még virágot is kaptam, sőt Ibolyától egy rakás könyvet is :) Nagyon örültem neki és nem számítottam semmire hoyg kapnél bármit is :)

A húsvétról meg annyit hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, még ekkor se lehettem szivemmel... mert mért is... Mert Szarvasra kellett menni arborétumba.. báááh.... képek iwiwen nálam akit érdekel, mert legalább ó képek születtek ha már annyira untam magam....

Azért jó is volt a múlthéten, még húsvét előtt... Anyámal való összevveszés után csomagoltam és mentem ét páromhoz, ezt vártam már csütörtök óta mert akkor beszéltem meg apómmal hogy biztosan megyek.. péntek délután landolás nála :) nagyon jó érzés volt megölelgetni, megpuszilgatni, nagyon hiányzott már!!!! Aztán jó kis este meg éjszaka :D és másnap pedig peca a családdal, meg bográcsolás :) Jól éreztem magam, pihenős kiruccanás volt :)

Nah és záró gondolat ként... hát a kezemen minden ujjamon van valami sérülés XD Halálos hogy mindenhova beverem a ványadt kis testem :P

Nincsenek megjegyzések: