április 05, 2009

MEMENTO

Fogadom, hogy SOSE, SOHA TÖBBÉ, nem lesz barna :D mármint hajszínű, maradok a kaptafánál, maradok szőke örökre :D Ha mégis filóznék a barnán üssetek meg kérlek szépen titeket XD :D

Ma délután volt az ideje hogy azt a förtelmes barnás vöröses színt eltüntessem a fejem búbjáról....
Sok festésen eset át a hajam mostanság!
Decemberben indítottam tejcsokival, aztán lettem mogyoró, végül vettem egy középszőkét amitől a már kopott mogyoró bevörösösödött... gyönyörű volt.. pfúúúj XD mindig copfban hordtam a hajam vagy felcsatoltam.. csak hogy ne legyen olyan szar XD
Ma viszont leszívatás és újrafestés eredménye képpen újra régi szőke fényemben tündöklöm, igaz világosabb mint amire számítottam de nekem ez most nagyon bejööön :D végre újra szőkének áll a világ :P Még a színek is mások, hallom a madarakat, a méheket.. nah jó nem esek költői túlzásokba :P
Byz :P

1 megjegyzés:

Bunny írta...

Nem akarok köcsög lenni, de én csináltam :D