április 04, 2009

Heti summa

Már szombat van... és ez a hét is úgy telt el, hogy semmi esemény nem történt és csak ültem a gép előtt, próbáltam valami értelmes dolgot csinálni, de csak vártam és vártam, hogy mire azt lehet én sem tudom... talán pár jó szóra, vagy odafigyelésre.....
Ezer kusza gondolat járt a fejemben... hogyan lehetnék sokkal jobb kinézetű, hogyan tudnám lenyűgözni a párom, de egyenlőre azon is bőven elég lett volna gondolkodni hogy mit csináljak hogy többet tudjak vele lenni.
Annak ellenére hogy a hét eseménytelen volt és most sincs semmi dolgom, mégsem vagyunk együtt.. köcsög megfázás..
aztán szépen kavarognak a gondolatok, az érzések, és fordulok szépen befelé.. nem jó dolog de nem tudok ellene tenni... én nem....
Még az is hidegen hagyott hogy az ellenőr a buszon adott két csekket is mert 1én nem volt a diákomon matrica (2.féléves), őszinte leszek.... le se szartam az egészet....
aztán beszélgettem volna másokkal, de mindenki elfoglalt és rohan és csinálja a dolgát, ami most nekem nincs, pedig én szoktam lenni a másik oldalon..... rohadt idegesítő helyzet....
És a sok semmittevés okozza az ember előbb utóbbi depresszióját.. mondják az okosak, a pszichológusok.... de nem... inkább a magány és az ha az ember nem érzi hogy tartozik valahova....
Ennek örömére megnézem a Lost in Translation (thanks to Paja again) című filmet, mert ennél jobban még attól sem tudok befordulni!

Nincsenek megjegyzések: