április 23, 2009

Sorozat-maniac

Engem mindennek lehetett mondani, de sorozat mániásnak nem.... :)
Most viszont... mondjuk ki, megtört a jég egy ideje...

Kezdődött a dolog a Helyszínelőkkel... nem New York, nem Miami... csak sima :D
Mikor csak tudtam néztem, érdekes esetek miatt :) aztán egy idő után elhanyagoltam már nem is érdekelt annyira, hiszen tömegcikk lett.... sajnos....


Aztán héba-hóba Las Vegas, ami kaszinói életről szól, de inkább a poénok fogtak meg benne, meg a karakterek :) de ez is miután párat kihagytam már nem is néztem....

Aztán elérkeztünk oda, hogy Gurren-Lagann, és erről nem is mondok semmit, én imádtam, anime szóval csak azoknak ajánlom akik szeretik a rajzolt és feliratos filmeket :D

Jöhet még egy rajzos :P Family Guy régi nagy kedvenc, végre comedy centralon rendesen megy, szóval bele bele nézek :)

Nézzünk egy érdekes Sci-Fi-t, legyen a Rejtély, most indult pár hete, na jó van az már másfél hónap is talán :) és jóóóó, érdemes belenézni Sci-Fi kedvelőknek :)

És elérkeztem ahhoz amit egyszerűen imádok és egy egész szezont néztem végig egy nap.... Így jártam anyátokkal, számomra mindent visz, humoros-tanulságos-és vannak benne idiótaságok :D ennél több nem kell! MINDENKINEK AJÁNLOM :D

Nincsenek megjegyzések: