május 03, 2009

breakin' the walls

Nah jó nem szó szerint, nem kell megijednie senkinek, - bár ha megoldható lenne jó lenne stresszoldónak - nah de lássuk miért is "törtem" én meg a falakat :D

Íme a kép mely már az újdonsült falaimat teszi közzé:


Magyarország térképet felváltották az elk..t cd-k és dvd-k - thx to nero cd and dvd burning - és néhány régi fényképet vagyis képkeretbe ágyazott sok kis képet felváltották más képek....
Már bánom hogy nem készítettem egy előtte-alatta-utána képet mivel az muris volt mikor a csupasz falak miatt viszhangzott a szoba ezen része XD Nem, nem barlangban lakom :P
Noh de az ötlet nem egyéni volt.. koppintottam bevallom, mivel péntek este egy kis kiruccanáson vetem részt a szőlő cityben lévő kultúrházba (pincébe) - thx to Mazs, Farek, Pepe - és ott a falon cd-kből kirakott hatalmas piramis volt a falon plakátok helyett... behaltam milyen jól mutat és eszembe ötlött hogy én is megcsinálom itthon! Hugom lenyúlt egy pár darabot szó nekem nem maradt sok de azt szrintem egészen jól felhasználtam :D szóval kisebb változás a szobán és az ember kedve is más :)

Nincsenek megjegyzések: