május 04, 2009

A szőke pinkben :)

A mai nap tanulsága, ha nem úgy mész el itthonról hogy rohansz és időben kelsz, lesz időd végre magadra..
Mivel sikerült jól aludni, és reggel 7 után egy hajrá sms-t elküldeni szivemnek, nekiláttam a napnak!
Reggeli, kis capuchino-val aztán a köntöst száműztem a mamusszal együtt, amit felváltott a szűk farmer, a pink póló és a kis balerinacipőm.... :) Kép nincs .. sajnálom emberek :P
Aztán szolid szemkorrekció, smink néven fut (windows alatt:P) ... ezután hajvasalás, csak szolidan hogy ne égjen el a szőkére festett :P aztán kis fekete pulcsim és a nagy cumóm magamhoz vétele után szedtem a szűk farmerba gyömöszölt csülkeim a buszhoz!
Itt volt a nap első sokkja, Tibi kisebb szívrohammal nyugtázta a pink pólót :D jött Mazsikám aki csak vigyorgott a színen :) az iskolába érve Zolival összefutva dobott egy hátast szintén, Micimaci meg egyszerűen csak ennyit mondott: "De jól nézel ki, teljesen ki vagy virulva"! :D nah itt elkapott a röhögés :D
Aztán Nettynek is odafagyott az arcáraa mosoly, ledöbbentében :D
A kiakadás okát kérditek? hogy mi olyan nagy szám egy pink pólóban??
Az hogy én ANTI PINK-es vagyok, soha de soha sem volt semmi pink színű cuccom és most a kedvenc pólóm pink :D mert ahogy már Aerosmith is megmondta: PINK IS MY FAVORITE CRAYON :D

Nincsenek megjegyzések: