május 31, 2009

Happy sixty to me

Igen, ez lenni 60-ik bejegyzésem.. húúúh :D Ismét az álmatlansággal kapcsolatos, mert ismét - I can't get no sleep - és már 0:42 van, vasárnap!
Juhhu.... mielőtt írnék arról mi vár rám ma írnék egy kicsit arról mi is volt velem mostanság!

Itthon a bejárónő fogalmát teljesen kimerítem - főzök és takarítok, odafigyelek mindenkire, hogy ne legyen annyi dolguk, ha már én itthon vagyok... szóval el is szoktam fáradni a nap végére!
Most kicsit könnyebb, hogy anyu nincs itthon mert állandóan dolgozik.... szar ezt írni, meg kimondani de jobb amikor nincs itthon, nem cseszeget senkit, senkinek sem szól be, és minden olyan nyugis mégis vidám!
Tegnap apókám volt itt délután, nyugi volt, és pihenés ami már nagyon hiányzott, sok nevetés, és bújás..... erre vágytam!
Aztán ma reggel apuval mentünk vásárolni, együtt reggeliztünk, együtt döntöttük el mit milyen sorrendben meg hogyan csináljunk, meg beszélgettünk mindenről ami a világban van, régen volt már vele ilyen napom, nyugalom volt, és nevetgéltünk és csináltuk a dolgunkat, el is fáradtunk de akkor is..... és most jön az amit szar leírni és kimondani.... anyu nélkül minden pillanatom jobb! Régen voltak olyan percek mikor veszekedésük közben azt kívántam bárcsak elválnának.... de azt hiszem apu miattunk csinálja, vagy csak azért mert olyan mint én, végsőkig toleráns!
De sajnos nekem már nem nagyon megy, és ha innen elmegyek azt fogom a legjobban sajnálni, hogy aput és hugit itt kell hagynom! Már most is szörnyű érzés, összeszorul a szívem....

Hát igen! Sajnos ilyen is van a világon, jobban örülnék ha nem velem történne, de ez van .........

Aztán .... éjszaka álmodtam, és egy régi számomra akkor nagyon fontos ember volt benne, aki álmomban megsérült, és láttam a műtétek után, és fájt úgy látni, sírva keltem fel, és egész délelőtt az járt a fejemben hogy írok neki egy sms-t hogy nagyon vigyázzon magára, mert rossz előérzetem van..... remélem hogy nem esik semmi baja, és csak a képzeletem tréfált meg.....

Na essék szó a máról! Ma le kell vezetnem Szegedre meg vissza... családi kiruccanás plusz barátnőm és családjával... Ezt dobta a gép igaz? ..... nincs kedvem menni egyáltalán!
Szívem szerint máshol, és mással lennék!

Nincsenek megjegyzések: