május 23, 2009

Wanna Be H O T!

Ahhoz, hogy ez be is következzen elég rögös út fog még vezetni...
Hiszen eddig játszi könnyedséggel jutottam el, se fogyókúra, se kemény edzés (néha azért volt de nem teljesen rendszeres.... hiszen hiányzik egy ostoros edző mögülem :D).
Szóval eddig szép és jó és most jön majd az amit nehéz lesz eltüntetni.... Bridget Jones röcögős hájnak hívta.. bár az enyém nem ilyen drasztikus.. itt-ott maradtak háj párnácskák! Más a haját tépné, hogy mit akarok én hiszen már így is kurva sokat fogytam semmi ráfordítással, és már most is jó formában vagyok ha éppen jól érzem magam a bőrömben... egy tőlem nagyobb súlyú ember sírva rimánkodna ezért és nagyon keményen megdolgozik.. szóval nekem most jön amunka, be kell nagyon osztanom XD és ki kell tartanom, legalább 4 hét kéne szóval nehéz lesz XD aztán szépen a csípőről meg combról ha lemegy, bomba leszek.. meg HOT :D

Már el is kezdtem kialakítani a dolgokat.... mivel egy álom az oka ahol Cica Maca voltam, így barátnőm röhögött egyet, mert aki ismer tudja nem vagyok Barbie :P de egyszer már sikerült megkapni a jelzőt :P
Szóval a szőke haj megvan már, hiszen rá kellett jönnöm a barna nem nekem való a nagyon világos bőrszínem miatt (meg hát az értelem ... :D).
A szoknyák megvannak, hiszen már az évek alatt gyűjtögettem, talán mostanra hogy amikor végre nő akarok lenni legyen miből válogatni :D
Magassarkú, igen drágáim :D:D jól olvastok itt a kép is mellé: (my brand new love :D)
Szóval valami megfordult bennem... nem igazán tudom az okát egyébként hogy miért akarok minden olyat kipróbálni és olyan lenni amilyen eddig sose akartam lenni... lehet csak rájöttem hogy attól hogy nézek ki még ugyanaz maradok, tudok így is hű lenni magamhoz, viszont végre lehet egészséges színem, jó kinézetem és olyan ruháim amikkel mutatok is magamból meg nem is, és szép, bombázó... Barbie lehetek :P Lehet csak magamnak akarok bizonyítani, doppinglni az önbizalmam :)
(don't have to be) beautiful but it helps :)

Nincsenek megjegyzések: