május 15, 2009

Megkésett hétvégi összefoglaló

Hát igen, megkésve mert ez még a 9-10-i hétvégéről fog szólni :)

Szóval mentek a napok az a hét főleg arról szólt hogy Kecsó és itthon között ingázás, meg terveetírás, kikészülés stb.... Szombaton délután fodrászkodás volt itthon, nekem nagyon bejött az új vágás :D (anyáméknak nem .. de szarok rá, mivel Lacinak is tetszik :P)
Aztán készülés Husi szülinapi buliba lassan de biztosan :D Aztán megérkezés, pia átadás, leülés beszélgetés stb... aztán mivel üditőt csak úgy sikerült inni hogy vodkával meg whiskeyvel, így nagy arcszétcsapás volt a vége :D És nem csak nekem :D Páromnak is volt töltése bőven... volt minden, kaja, pia, táncikálás, üvöltözés stb... Homályos foltok is vannak nekem, de azért a lényegre emlékszem :P kb 10 perces hazaút esett ki és csók :D
Itthon is azért voltak jó poénok éjjel :D Nékem visszaköszönt a víz amit már itthon ittam, páromnak kellett vaalmi fényforrás mert forgott a szoba stb :D szóval ennyire együtt még nem intéztük el magunkat :D

Vasárnap délelőtt még szivemmel telt, aztán délután tervezet írás meg cuccok összeszedése, hiszen hétfőn zárótanítás, nyelvtan.... plusz, évkönyv fényképezkedés, tk napok kezdete, évfolyamvetélkedő, Anett féle lila party, meg ilyen apróságok, szóval pakolhattam két napra. Hétfőn reggel gálában, és 3 nagy táskával mentem a buszhoz, Tibi röhögött egy jóízüt :D
Suliban ténfergés, smink, Mazsi megigazította a hajam, aztán fotó kattan, kép a lányok által kiválaszt, aztán rohanás a petőfibe, előkészülni... Záróóra megtart de nagyon lazán :D Aztán értékelés ami 5-ös :)
Vissza TK-ra ott pár dolog összeszedés, aztán Anetthoz indulás, de közben kocsival értem jött, nálk ebéd, aztán filmezés, utána utcsó TK napi évfolyamvetélkedőre berobbanás, végigmenés, Kerti sportpályán Strohner zenekarának lehurrogása és lassú befordulás!
Aztán hosszú séta kis kerülővel Nettyékhez, Évivel és Mazsival.. ott vacsi.. palacsinta :) aztán dumálgatás, showder club, film vége, zuhanyzások, és lila party kezdete hajanal fél kettőig otthon :D
Reggel 7kor kelés aztán go busz és már 9 re itthon is voltam!

Szóval volt minden :)
Kedden már önéletrajzírás stb.. sezrdán be is vittem..... :D:D:D:D ebből kiderül mire volt elég :P

Ez Lenni a történet from előző weekend ya know :)

2 megjegyzés:

Pajay (Starmist) írta...

Gratulálok kedves:)
Hiába a kemény munka és a tudás és a képesség jó dolgokra meghozza gyumolcsét. Most már remélem egyre több jó pillanat vár rád nyáron és amugy is, megérdemelted és megérdemled.
Én is igyekszem, követem példát nagyon remélem... csutortoktol indul a megmérettetés. 6bol mindnek sikerulni kell.
szoritsatok....

Bunny írta...

Jó is volt az a két nap :D
"Farek: hát Mazsi felhívott hogy kicsit becsiccsentett, Tesód hazaért technikailag? (magyarul nagyon be volt é baszva)
Mittom én még nem is ért haza XD"

Hát igen .D Jó kis két nap volt :D
Nincsen hajvasalóóóóóm!!! XD